Az esetleges panaszokat mindig a vásárló megelégedésére és összhangban a Magyar Köztársaság alkalmazandó jogszabályaival intézzük. A vevő köteles az árut átvétele után ellenőrizni, hogy felismerje a termék esetleges hibáit. A hibákat a vevő köteles haladéktalanul az eladó tudomására hozni (ideális esetben e-mailben). A szállítás során keletkezett hibákért a felelősséget nem vállaljuk. Ilyen esetben egy reklamációs jegyzőkönyvet szükséges felvenni a szállítóval.
Az termékre a törvényben előírt 24 hónapos jótállás érvényes, ha nincs megálapítva másként. A jótállás a gyártási hibákra vonatkozik.
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
a) a hibákra, melyek szokásos használat közben keletkeztek
b) a hibákra, melyek a termék nem megfelelő használata okozott
A reklamáció menete:
1. a reklamált terméket küldje csomagban, vagy levélküldeményben (nem utánvéttel) posta útján vagy futárral a következő címre: Az adatfeldolgozó megnevezése:
Webshippy Magyarország Kft.
Székhelye: 1044 Budapest, Ezred utca 2. B2. épület 13.
Telefonszáma: +36 1 99 88 099
Elérhetősége: https://webshippy.com/kapcsolat
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru csomagolásában és kiszállító partner(ek)nek történő átadásában.
Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét, szállítási címét és telefonszámát a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. $ (2) bekezdésének megfelelő időtartamban kezeli, ezt követően haladéktalanul törli.
Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét, címét, e-mail címét és a telefonszámát a küldemény feladását követő naptári év végéig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Reklamációját igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció felvételétől.
A Reklamációs feltételekről bővebben az ÁSZF 7. pontja alatt olvashat.